TLogo


 

 

 

 

 

 

 


به فعالین حزب حکمتیست در داخل کشور



متاسفانه اخیرا متوجه شدیم که رفقای هیئت دائم حزب بدون رعایت موازین امنیتی و خارج از وظایف تشکیلاتی خود دست به تبلیغاتی غیر سیاسی افترا به رهبری حزب، شخصیت شکنی برای مسموم کردن فضای سیاسی در میان تعدادی از فعالین حزب در ایران زده اند. رفقا به جای طرح شفاف و روشن نقد خود به حزب و خط رسمی آن باز هم به شیوه و سنتهای عقب مانده پناه برده اند و با این کار در کل این مدت هم در خارج و هم در داخل ایران سنتی که در شان این رفقا و حزب حکمتیست نیست را دامن زده اند. این جای تاسف عمیق است و قطعا دوام چندانی نمی آورد.

اما مهمتر از این این رفقا دست به سازماندهی غیر قانونی و بر خلاف موازین امنیتی حزب زده اند که میتواند امنیت رفقا را به خطر بیندازد. به این دلیل توجه همه رفقا و دوستداران حزب در داخل کشور را به دستورالعمل کمیته سازمانده در این رابطه جلب میکنیم.

 

دفتر سیاسی حزب حکمتیست
٢٤ دسامبر ٢٠١١


 

 

 

دستور العمل کمیته سازمانده


در باره حفظ امنیت خود و عواقب رهنمود ها و مباحث جعل شده


در رابطه با مباحث درونی حزب حکمتیست و سازماندهی و امنیت فعالین حزب در داخل کشور توجه تان را به دستور العمل زیر جلب میکنیم:
١- اطلاع از همه رویدادها را میتوانند از طریق سایت ها و نشریات حزب که تمام مسائل در آنها درج شده است را تعقیب و به این مسائل در همه وجوه آن آگاه شوید.


٢- دفتر سیاسی حزب به همه رفقا اعلام میکند که ارتباطات تشکیلاتی و نحوه فعالیت تشکیلاتی طبق موازین شناخته شده در میان حزب و کمتیه سازمانده حزب از طریق تلفن و اینترنت مجاز نیست.


٣- ما اعلام میکنیم که طبق موازین و سیاستهای تاکنونی حزب حکمتیست در ٧ سال گذشته، رهنمود های تشکیلاتی که صرفا و مطلقا از طریق کمیته سازمانده حزب داده شود قابل اجرا است و هر گونه رهنمود تشکیلاتی از طرف دیگر کمیته های حزب و رفقای مسئول در حزب حکمتیست نه تنها مجاز نیست بلکه نباید اجرا شود.


٤- سازماندهی های انجام شده در چند هفته اخیر در برخی شهرهای کردستان بر طبق موازین امنیتی و تشکیلاتی از طرف کمیته سازمانده حزب نبوده است و از طرف ما رسمیت ندارد. رفقای رهنمود دهنده مسئول مستقیم این سطح از فعالیت که مخاطرات جدی برای رفقا و دوستان حزب ببار خواهد آورد هستند.


٥- بطور جدی رفقای مورد مراجعه برای سازماندهی در واحدها ی مختلف را از فعالیت های پیشنهادی که امنیت آنها را به خطر می اندازد منع میکنیم و از آنها میخواهیم که به این رهنمودها تن ندهند.


٦- ما اعلام میکنیم که عواقب ناشی از این نوع فعالیتها مستقیما به عهده رفقای رهنمود دهنده و رهنمود گیرنده است. همه رفقای حزب در شهرهای ایران و کردستان از موازین ٧ سال گذشته و شرایط امنیتی بر کار و زندگی خود مطلع هستند و چنانچه این رفقا به هر نوع سازماندهی که خارج از موازین رسمی ما در حزب است تن بدهند انتخاب آگاهانه آنهاست و کمیته سازمانده و حزب متاسفانه در این باره اعلام میکند که مسئولیتی نمیتواند بپذیرد.



کمیته سازمانده حزب حکمتیست
٢٤ دسامبر ٢٠١١