TLogo


مهندسی یک پرونده!

اطلاعیه ای تحت عنوان "در محکومیت تعرض به ضوابط تشکیلاتی و نفی اصول و پرنسیپهای پایه ای حزب حکمتیست توسط اقلیت دفتر سیاسی" با آرم حزب حکمتیست و به امضای بهزاد جواهری، مورخ ۱۸ دسامبر ۲۰۱۱ ، انتشار یافته است.

در این زمینه لازم است به اطلاع رساند که، جمع آی تی، در ژانویه ۲۰۰٩، از طرف هیئت اجرایی دفتر سیاسی حزب حکمتیست تشکیل شد و مسئول مستقیم آن امان کفا است.

ضوابط، و کل کارکرد این جمع در اسناد حزبی موجود است.

مستقل از اطلاعات نادرست مندرج در این اطلاعیه، یکی از همکاران این جمع، بهزاد جواهری، نظرات شخصی شان را، تحت نام و عنوان کمیته آی تی، با انتشار یک اطلاعیه با آرم حزب، منتشر کرده اند و به این ترتیب یک پرونده غیرموجود، را مهندسی کرده اند.

از این کار باید تنها ابراز تاسف کرد. اقداماتی از این قبیل تنها موجب بی اعتباری کسانی است که چنین پرونده سازیهایی را جایگزین اختلافات سیاسی خود میکنند.

فراتر از این، حزب حکمتیست، برخلاف سکت های مذهبی، حزبی است مبتنی بر تشکیلات های آن. تمام تلاش چند ساله رهبری حزب، متکی کردن حزب به تشکیلات های آن، و به رسمیت شناختن کمیته ها و ارگانهای حزب بوده است.

هر اقدامی که این تشکیلات ها را برسمیت نشناسد، عملأ تیشه به ریشه این حزب می زند، و آن را از یک حزب سیاسی به یک گروه فشار حاشیه ای تبدیل میکند.

مسئول جمع آی تی حزب حکمتیست
امان کفا
۱٩ دسامبر ۲۰۱۱