TLogo


زنده باد کودتا!
محمد فتاحی

29 دسامبر 2011
 

زمانی که همه، از ضد کمونیست و کودتاچی و گردنه بگیر و انقلابی و ضدانقلابی همه یکدست مخالف کودتا میشوند.


حزب کمونیست کارگری به لحاظ تشکیلاتی محصول یک کنگره کارتونی و بدون نمایندگان حتی یک تشکیلات حزبی است. حزب اتحاد کمونیسم کارگری محصول یک فراکسیون غیرقانونی و به رسمیت نشناخته شده در حزب مادر است. سازمان عبدالله مهتدی محصول گردنه بگیری زیر حمایت نیروهای اتحادیه مهینی در کردستان و کودتا علیه کومه له در روز روشن است.
اولی از روز اول ضمن نشاندن ما کنار جمهوری اسلامی، نابودی ما یک آرزوی دایم شان بوده است. موجود دوم میان رنگین کمانی از موجودات سیاسی بسته به شرایط رنگ عوض کرده و در نوسان بوده است. موجود سیاسی آخری از بدو تولد در دشمنی هیستریک علیه ما و کمونیسم چشم باز کرد و به بلوغ رسید.
از میان سه جریان یاد شده، سایت سازمان عبدالله مهتدی با روشنی و صراحت بیشتری ضمن محکومیت "اقلیت کودتاچی"، ضمن دفاع از "رهبری قانونی" خواهان محاکمه "کودتاچیان" در پلنوم قانونی حزب حکمتست شده است.
از موضعگیری دشمنان دیگر خط رسمی در حزب حکمتیست و مدافعین تغییر ریل مطلع نیستم. اما از قراین نباید کسی در صف چپ بورژوایی و ناسیونالیستهای کرد از تغییر جهت در حزب حکمتیست خوشحال نبوده باشد. از نظر تمام اینها حزب حکمتیست میرود که به جویبار جمع خوش و بش اینها بپیوندد و در مقابل انقلابات رنگی اینها قد علم نکند و صف متفاوتی سازمان ندهد.

در روزهایی که تعطیلات سر سال را خارج از محل اقامتم میگذرانم فرصت بحث و استدلال در باره علل دفاع دشمنان دیروز و دوستان امروز رهبری قانونی حزب حکمتیست ندارم. با این حال علاقمندم اضافه کنم که اگر عنوان جنبش سیاسی مشترک جریانات نامبرده یک انقلاب معین است (که در دوره گذشته بود)، اعلام حضور در مقابل ارتجاع سیاسی اینها به عنوان یک "ضدانقلابی" برای یک کمونیست یک وظیفه است. اگر قانون همین پدیده مورد دفاع این صف است، افتخاری بالاتر از شرکت در "کودتا" علیه این قانون و دولت و موازین موجود آن نیست.
و اکنون، در حالیکه بر صندلی راحتی لم داده ام، علاقمندم با صدایی بلند داد بزنم زنده باد کودتا!