TLogo


 

 








از اعتصاب عمومی مردم کردستان عراق حمایت کنید


در ادامه اعتراضات مردم شهرهای کردستان عراق، رهبران و فعالین جنبش آزادیخواهی، اعلام اعتصاب عمومی کرده اند.
اعتصاب عمومی که ابتدا از جانب مردم حاضر در میدان آزادی سلیمانیه، اعلام شد، مورد حمایت مردم شهرهای دیگر نیز قرار گرفته است.
همزمان نیروهای احزاب حاکم به تظاهر کنندگان و اعتصابیون در میدان آزادی شهر سلیمانیه و دیگر شهرها حمله کرده است. از جمله در سلیمانیه نیروهای باند سیاهی با روبند های سیاه به جوانانی که در میدان آزادی این شهر خیمه زده بودند، حمله ور شده  و ضمن هتاکی و اهانت، با باتوم به ضرب و جرح حاضرین در میدان پرداخته ، آلات موسیقی و چادر آنان را به آتش کشیده و تعدادی را دستگیر کرده اند. پلیس مستقر در میدان در برابر این حمله وحشیانه  نظاره گر بوده وعکس العملی از خود نشان ندادند. 
همچنین تظاهر کنندگان در شهرهای دیگر از  جمله رانیه و دوکان مورد تعرض قرار گرفته و بر اثر تیراندازی ماموران مسلح، تعدادی زخمی شده اند.
دانشجوبان دانشگاه سلیمانیه نیز در ادامه مبارزاتشان به تعطیل کردن کلاس ها ادامه داده و به اعتصاب مردم پیوسته اند.
مردم آزادیخواه اعلام کرده اند که تا تحقق مطالباتشان در خیابان ها و میادین شهرها خواهند ماند.

کارگران، مردم آزادیخواه کردستان ایران!
از اعتصاب عمومی مردم آزادیخواه کردستان عراق حمایت کنید. اعتصاب مردم در شرایطی آغاز شده است که احزاب حاکم در کردستان عراق کماکان به ایجاد رعب و حمله به تجمعات و آزار فعالین ورهبران مردم ادامه می دهند. در مقابل، زنان و مردان و جوانان آزادیخواه شهر و شهرک های کردستان عراق مصمم اند راه خود را تا پیروزی طی کنند.
انقلابات اخیر نشان داد که آزادیخواهی و برابری طلبی خواستی است که مرز و ملیت و زبان و نژاد وجنس نمی شناسد. از شمال آفریقا تا خاورمیانه و از بغداد و بصره و سلیمانیه تا  تهران و سنندج ... فریاد آزادیخواهی و برابری طلبی برخاسته است.
بهر شکل ممکن از اعتصاب مردم کردستان عراق حمایت  و اعلام همبستگی کنید.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری- حکمتیست
١٥ اسفند ٨٩ (٦ مارس ٢٠١١)