TLogo


 

 

 

 

پیام حزب کمونیست کارگری - حکمتیست

به پلنوم هشتم حزب کمونیست کارگری کردستان

رفیق امجد غفور

رفقای کمیته مرکزی حزب کمونیست کارگری کردستان

با درود فراوان

پلنوم هشتم حزبمان در مقطعی برگزار میشود که کارگران و مردم کردستان عراق و شما کمونیستها بزرگترین مبارزات توده ای را برای تحقق زندگی بهتر و آینده بهتر به صحنه سیاسی جامعه  کردستان کشانده و آن را تجربه میکنید. کردستان عراق وارد یک تلاطم سیاسی جدی شده است. حزب کمونیست کارگری کردستان تا همینجا و با نقشی که در رویدادهای اخیر ایفا کرده، توانسته است توجه جامعه را به سوی خود جلب کند. این پدیده بسیار امیدوار کننده است . اما تردیدی ندارم که هم عقیده ایم که این هنوز آغاز راه ایفای نقش تاریخسازی است که حزب کمونیست کارگری کردستان در راستای به پیروزی رساندن مبارزات کارگران و مردم و رهایی جامعه از ستم و استثمار و سرکوبگری به عهده گرفته است.

 این وضعیت، حزب را دربوته آزمایش قرار داده است.  اینکه حزب کمونیست کارگری کردستان چقدر جامعه را با خود همراه میکند، کاملا به این بستگی دارد که عملا به نماینده مبارزات و مطالبات رادیکال و بر حق طبقه کارگر و مردم تحت ستم تبدیل شود. این مهمترین مصافی است که در این دوره در مقابل حزب ما قرار دارد.  همین واقعه دوری و نزدیکی آن را به قدرت سیاسی و حضور فعال در صحنه سیاسی جامعه، را تعیین خواهد کرد. رها شدن توده کارگر و دیگر مردم زحمتکش کردستان عراق از سیطره احزاب بورژوا ناسیونالیست کرد و جریانات اسلامی نیز تماما به موفقیت حزب در این مصاف گره خورده است.

ما با حساسیت تمام تلاش و فعالیتهای موثر این دوره حزب کمونیست کارگری کردستان را تعقیب کرده ایم. طبیعی است خود را در کنار حزب و کارگران و مردم مبارز کردستان دانسته و میدانیم و در این مناسبت هم، این همسرنوشتی طبقاتی و مبارزاتی را تاکید میکنیم.

همزمانی برگزاری پلنوم حزب را با مبارزات انقلابی و توده ای در صحنه جامعه به فال نیک میگیریم و به اجلاس پلنوم چشم امید دوخته ایم که جوابگوی نیازهای این مبارزات اجتماعی و نیازهای زمانه مبارزات کارگری و کمونیستی جامعه کردستان باشد.

 

دستتان را به گرمی میفشارم

پلنوم موفق و پربار حزبمان را آرزومندم

دبیر کمیته مرکزی  حزب حکمتیست

رحمان حسین زاده

۲٩-  ۳  -٢۰۱۱