TLogo


 

 

 

 

 

ماشین اعدام و قصاص را باید منهدم کرد

 

دستگاه قضایی جمهوری اسلامی، هنوز حکم اعدام سکینه محمدی آشتیانی خشک نشده، اعلام کرده است که حکم اعدام شهلا جاهد، فردا چهارشنبه اجرا خواهد شد.

نقشه قتل و قربانی کردن شهلا جاهد و سکینه محمدی آشتیان، در ادامه اعدام و قتل های قبلی، امروز قرار است ترس و وحشت مرگی را در مقابل مردم معترض قرار دهد،  تا به تعرض عنان گسیخته به نان و مسکن و جان و سلامت و بهداشت و مدرسه، رضایت دهند. رها کردن هیولای ترس از اعدام و شکنجه و زندان، پیشقراولان نقشه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی رژیم علیه مردم است. این نقشه های قتل عمد و کشتار، گستاخانه و کف بردهان، پیش پرده تحمیل فقر و فلاکت بی سابقه ناشی از برنامه های اقتصادی، و اختناق و سرکوب است.

چه چیزی و چه کسی را ساده تر میتوان در سکوت قربانی کرد؟ جز متهمین و محکومین پرونده های جنایی؟ حلقه های ضعیفی که قرار است با تعرض به جان و سلامت شان، تحمل جامعه در مقابل اعدام، این کثیف ترین شکل قتل عمد و نقشه مند دولتی، را تست کرد! 

میتوان شهلا جاهد و سکینه محمدی آشتیانی را در منگنه اعدام و قصاص و یا "بخشش"، له کرد، چوبه های دار از قربانیان پرونده های متهمین جنایی برپا کرد، و جامعه را در مقابل خطر تعرض مردم، در مقابل عدالت خواهی و حق طلبی  طبقه کارگر، واکسینه کرد. این تمام حکمت نقشه های قتل امثال شهلا جاهد و سکینه آشتیانی است.

عدالت کثیف جمهوری اسلامی که با اتکا به قوانین انتقامجویانه قرون وسطایی قصاص، قوانین و مقرراتی که از یک طرف از بازماندگان یک فاجعه انسانی قاتل و جلاد میسازد، و از طرف دیگر منشا خشونت و قتل و آدمکشی است، را باید بر سر حکومت جنایتکاران خراب کرد.

دستگاه قضایی که در آن نه خبری از کمترین موازین انسانی است، نه در آن اعتباری مبنی بر جدایی مامور تحقیق از شکنجه گر و بازپرس و قاضی و جلاد، وجود دارد، را باید به زیر کشید.  

باید این اعدامها را به نیروی میلیونی مردم آزادیخواه، و همه کسانی متوقف کرد که نمی خواهند به هیولای وحشتی رضایت دهند که جمهوری اسلامی خواب پیاده کردن آن را برای اجرای برنامه های تعرض بیشتر به مردم و محرومین جامعه دارد!

اعدام قتل نقشه مند و با برنامه دولتی، و قصاص کثیف ترین شکل انتقام کشی قبیله ای و قرون وسطایی است، و باید فورا متوقف شود. قانون شنیع قصاص و جزای اسلامی را باید به گور سپرد. نباید اجازه داد متهمین پرونده های جنایی، در سکوت قربانی نقشه های رژیم برای تحمیل فقر و اختناق بر جامعه شوند.

 

زنده باد آزادی و برابری

حزب كمونیست كارگری  حكمتیست

٩ آذر ١٣٨٩- ٣٠ نوامبر ٢٠١٠