-- Logo ---->

 

 

 

 

تعرض دولت عراق به اعضا سازمان مجاهدین خلق،

تعرض به اپوزیسیون است و باید قویا محکوم شود.

 

بنا به گزارش خبرگزاریها،  دولت عراق در همدستی آشکار با جمهوری اسلامی اعضا سازمان مجاهدین  خلق در عراق را مورد تعرض دیگری قرار داده است. دولت عراق با  محاصره اردوگاهها و محل اقامت اعضا این سازمان و بستن راه ورود آذوقه به آن، رسما یکی از جریانات اپوزیسیون جمهوری اسلامی را مورد تعرض قرار داده است.

این تعرض بی تردید  توطئه ای آشکارعلیه اپوزیسیون جمهوری اسلامی است که دولت عراق برای رضایت جمهوری اسلامی و در همدستی با وزارت اطلاعات آن، به آن دست زده است.

چشم انداز گسترش مناسبات دیپلماتیک غرب با ایران و همکاری آشکار دولت عراق با ایران، به بهای توطئه علیه اپوزیسیون جمهوری اسلامی و اعمال فشار به آن را باید قویا محکوم کرد.

مستقل از دوری و نزدیکی نیروهای سیاسی اپوزیسیون جمهوری اسلامی به سازمان مجاهدین و مستقل از هربهانه "محکمه پسندی" که در پناه آن این توطئه صورت میگیرد، اپوزیسیون جمهوری اسلامی و همه کسانی که آرزوی به گورسپردن جمهوری اسلامی را دارند، باید این تعرض را محکوم کنند و از دولت عراق بخواهند که فورا به محاصره و فشار معیشتی بر اعضا سازمان مجاهدین خاتمه دهد.

واقعیت این است که هم عداوت و هم سازش در صف دشمنان مردم، هم دوستی و هم جنگ شان، اگر مردم نظاره گر خاموش باشند، اولین قربانی آن مردم خواهند بود.

حزب حکمتیست این تعرض را محکوم میکند و اعلام میکند که دولت عراق با همدستی با جمهوری اسلامی ایران خود را شریک جرائم ضد بشری حکومت ایران خواهد کرد.

دولت عراق باید فورا به محاصره و تعرض به اعضا سازمان مجاهدین خاتمه دهد.

 

سرنگون باد جمهوری اسلامی

زنده باد جمهوری سوسیالیستی

حزب کمونیست کارگری – حکمتیست

28 اسفند 1387- 18 مارس 2009