زندانيان سياسي را دريابيد!

حکومت اوباشان و حمله به زندانيان سياسي

 

طبق خبري که کميته دانشجويي دفاع از زندانيان سياسي منتشر کرد، ديروز چهارشنبه ٢٤ آبانماه، تعدادي از زندانيان عادي به زندانيان سياسي زندان اوين بند ٣٥٠ حمله کرده اند و تعدادي را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده اند. در اين حمله که به آن "درگيري خونين" ميگويند، چند نفر از  جمله ناصر زرافشان، سعيد قلعه، غلام کلبي و شاهين نيا بشدت زخمي شده  اند. و متعاقبا سعيد شاه قلعه به انفرادي بند ٢٤٠ منتقل شده است .

 

همين خبر حاکي است که مشابه اين  حملات دو روز پيش هم صورت گرفته است که نه تنها مسئولين زندان اقدامي براي خنثي کردن آن انجام نداده اند بلکه گفته ميشود که اين حمله تحت فرمان مديريت زندان صورت گرفته است. بعلاوه چندي پيش در زندان رجايي شهر کرج هم تعدادي از زندانيان عادي با اطلاع زندان به زدانيان سياسي حمله کرده و تعداي از آنها و از جمله بهروز جاويد تهراني را به شدت مضروب کرده اند.

 

خبر ديگري حاکي است که زندانيان زندان اوين تهديد به اعصاب غذا کرده اند تا اولا سعيد شاه قلعه از انفرادي به بند منتقل شود و ثانيا مديريت زندان توضيع دهد و از زندانيان سياسي مغذرت خواهي کند.

 

ترديدي در اين نيست که اين حمله با برنامه و با تطميع  و وعده و وعيد به تعدادي اوباش در ميان زندانيان عادي صورت گرفته است.  اين سنت و روشي کثيف، مخفي، و توطئه گرانه اي  است که جمهوري اسلامي  و همه دولتهاي فاشيستي هميشه،  آنجا که نتوانسته اند زندانيان سياسي را به نام و قانون خود بزنند، به آن دست زده اند.  

 

اوباشي که در زندان، بنام زنداني، معترضين به جمهوري اسلامي را ميزنند از قماش همان دسته ها و جوخه هايي هستند که در کوچه و خيابان در هئيت لباس شخصي و به نام "مردم"  به جان مردم ميافتند، رهبران اعتراضات مردم را ميربايند، سربه نيست ميکنند، داستانهاي قتلهاي زنجيره اي را ميسازند. تمام اينها زير سر رژيم است!  اين حمله هم از جنس توحش و بربريت اسلامي است. سناريو پاخورده اي است که کسي، جز از قماش صفوف خود جنايتکاران، را نمي فريبد.

 

مردم!

 

زندانيان سياسي، عزيزترين و شريف ترين شهروندان جامعه اند! اينها جان و سلامت شان در دفاع از حقوق انساني شما، گرو گرفته شده است! اينها براي محروم کردن شما از حقوق انساني تان به اسارت گرفته شده اند! تعرض به آنها تعرض به حرمت و کرامت انساني همه مردم ايران است!  تعرض به زنداني سياسي تعرض به حق صحبت کردن از منافع انساني شما و تعرض به تلاش براي رهايي شما است. بايد  دستي که بر روي زنداني سياسي بهر نامي، بنام زنداني عادي يا زندانبان و شکنجه گر و قاضي و رئيس جمهور، بلند ميشود را محکم گرفت.  بايد بر دستان و پوز حمله کننده  به زنداني سياسي دستبند و پوزه بند زد!

 

نبايد اجازه داد که با شريف ترين انسانهاي جامعه، با زنداني سياسي هرگونه که ميخواهند رفتار کنند!  بايد اين حمله آخرين حمله و تعرض به زندانيان سياسي باشد!

 

حزب کمونيست کارگري- حکمتيست در کنار شما و در پيشاپيش مبارزه شما براي آزادي زندانيان سياسي،  به همه انواع اوباش و لمپن هاي داخل و بيرون از زندان اخطار ميکند که فريب تطميع ها و وعده و وعيد هاي رژيم آدمکشان را نخورند! بيش از اين پرونده  خود را  در محضر مردم به تنگ آمده ايران، سنگين نکنند!  جمهوري اسلامي و همه وعده و وعيد هايش رفتني است! و مردم به جان آمده از توحش اسلامي ايران، تک به تک سران رژيم و همه ماموران و سرکوبگران و اوباش سازمان يافته شان در داخل و بيرون زندان را به خاطر همه جناياتشان و به خاطر کيفرخواست همه زندانيان سياسي به پاي ميز محاکمه خواهند کشاند!

ما به کساني که بنام زنداني عادي دست بر روي زنداني سياسي بلند ميکنند، اخطار ميدهيم که  سرنوشت خود را از سرنوشت جمهوري اسلامي جدا کنند و به صف مردم، به صف کساني که در تلاش براي ساختن آينده اي انساني و آزاد و مرفه براي همه و از جمله براي آنها هستند،  بپيوندند! هيچ نيازي، هيچ بهانه اي،  چنين عمل کثيف و  شنيعي را توجيه نمي کند.

 

جمهوري اسلامي مسئول مستقم حمله به زندانيان سياسي بند ٣٥٠ اوين است و بايد توسط مردم آزاديخواه مورد اعتراض قرار گيرد.

 

زنداني سياسي آزاد بايد گردد

مرگ بر جمهوري اسلامي

حزب کمونيست کارگري – حکمتيست

٢٥ آبان ١٣٨٥